bijna zover - Reisverslag uit Peking, China van Joop en Ineke Lubbers - WaarBenJij.nu bijna zover - Reisverslag uit Peking, China van Joop en Ineke Lubbers - WaarBenJij.nu

bijna zover

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ineke

29 September 2014 | China, Peking

Maandag 29 september 2014.
We zijn reisvaardig. De inentingen, de visa en de tickets zijn klaar. We hebben ons een klein beetje kunnen inlezen, doordat een doorgewinterde chinareiziger ons enkele reisverslagen leende en een goed boek over het chinese leven van hoog tot laag, we laten ons verrassen.
China wacht op ons. En vol verwachting klopt ons hart.....
Nu nog de tas en rugzak inpakken, wat neem je mee, altijd hetzelfde liedje, haha. In China is bovendien alles te koop........
A.s. weekend ontmoeten we Gerwin in Beijing, wat op zich al een feest is. We hopen een paar vrije dagen met hem door te brengen daar.
Daarna gaan we elk onze weg, hij naar zijn werk en wij met de groep. We hopen jullie op de hoogte te kunnen houden.
Graag tot lezens.

• 30 September 2014 - 23:17

Monique:

Heel veel plezier! Groeten en een knuffel voor Gerwin.

Joop en Ineke

We gaan voor de vierde keer naar Nes Ammim. We zien uit naar nieuwe ontmoetingen en naar oude bekenden. En de fijne plek om te vertoeven.

Actief sinds 09 April 2013