Tuin - Reisverslag uit Akko, Israel van Joop en Ineke Lubbers - WaarBenJij.nu Tuin - Reisverslag uit Akko, Israel van Joop en Ineke Lubbers - WaarBenJij.nu

Tuin

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ineke

05 Juni 2013 | Israel, Akko

Graag wil ik jullie nog een paar fotos sturen van het lekkere fruit, dat hier in de tuin groeit. Niet alles is al rijp, maar vandaag ontdekte ik een moerbeiboom met wel heel lekkere moerbeien. Het lijken langwerpige bramen en zijn heerlijk zoet. Deze boom geeft zwarte, er is ook een gele en een rode. Aan de passiestruik hangen mooie passievruchten, aan de avocadoboom avocado's, de mango's beginnen te rijpen, ook de druiven rijpen, het is een waar fruitparadijs. Vanmiddag naar het strand geweest, maar er was aflandige wind en verboden te zwemmen, in Shave Zion is een stuk bewaakt strand. We hebben heerlijk in de schaduw gelegen. Nu weer thuis en ik mag zo in de dininghall aan de slag, maar dat schreef ik al.
O, ja, we hebben het bezoek aan het Liebermann museum in Nahariya afgerond met een korte film over hetgeen de gids vertelde en we hebben de watertoren bezocht, waar een leuke expositie wordt gehouden. Shalom.

Tot slot iedreen hartelijk dan voor de felicitaties voor Joop's verjaardag.
En Piet en team: zet 'm op!!!!!!!

• 23 Juni 2013 - 20:19

Marcel:

Mmm, dat fruit ziet er uitnodigend uit. Echt een pluktuin :-)
    En Imme is natuurlijk onder de indruk van jou op de tractor,
    Liefs